woensdag 8 april 2015

Fotosessie by TEAR fotografie

Na een paar berichtjes heen en weer, was het rond. Vrijdagmorgen rond 10uur hadden Annelies en ik afgesproken voor een mini fotosessie. Want nu ik deze blog begonnen ben, was het ook tijd voor een mooie profielfoto. Annelies, een vriendin van me, is sinds een tijdje bezig met fotografie. En sinds kort is ze haar eigen bedrijfje gestart: TEAR fotografie. Met behulp van vrienden en familie heeft ze de schuur in de achtertuin omgebouwd tot een prachtig studiootje. Dus daar stonden we dan, met onze paprika's, wortels en appels. Zojuist geplunderd uit de koelkast van Annelies. Klaar voor een fotosessie met een doel! Welke mijn favoriete was, is geen verrassing meer (zie profielfoto ;-)) Maar er waren nog meer mooie plaatjes bij. Nieuwsgierig? Kijk dan snel mee...

Het was echt prachtig om te zien hoeveel lol Annelies in haar vak heeft. Creatief en in zichzelf pratend rangschikt ze de spaghetti, paprika's en appels. 'Ga eens zitten en ondersteun je hoofd maar eens met je arm' was de opdracht die ik kreeg. Braaf gehoorzaamde ik. Wel enigzins onwennig. Ik ken Annelies al jaren en nu zag ik een hele andere kant van haar. Ik hoorde de camera zo'n 10 keer klikken. 'Zo, daar zit vast wel iets bij. Volgende setting'!

Ik had wat keukengerei meegenomen. Kunnen we daar wat mee? Ja hoor! X factor! 


Om even het ijs te breken, gewoon lekker met de armen over elkaar.



Toch vond ik het wel heel leuk om iets met eten op de foto te doen. Dus daar hadden we ook wat verschillende versies van geschoten.



Al supertevreden met het resultaat heeft Annelies nog 2 extra foto's toegevoegd. De een vond ik heel geschikt voor op mijn CV, zo keurig. De ander is mijn profielfoto geworden op Facebook.



Wij hebben dikke lol gehad samen in dat schuurtje in de achtertuin. Annelies heeft zich wat mij betreft bewezen als professioneel, kundig en creatief fotograaf.
Wil jij ook een keer mooie foto's laten maken? Kijk dan eens op haar site. En hou haar Facebookpagina in de gaten voor leuke acties!

Geen opmerkingen: