vrijdag 6 november 2015

Pinspiratie: De leukste traktaties voor dit seizoen

Een traditie die in ere wordt gehouden: trakteren op school als je jarig bent geweest. Ik weet nog hoe leuk ik dat vond! Mijn moeder was altijd heel creatief in het maken van traktaties en ik deelde deze dan ook altijd met trots uit. De klassen rond, naar de lerarenkamer, ik vond het prachtig. Op Pinterest kwam ik zoveel leuke traktaties tegen, deze móet ik wel even met jullie delen. Ik heb hier de traktaties verzameld welke vooral heel leuk zijn voor dit seizoen, herfst en winter. Maar kijk eens op dit bord, daar vind je nog veel meer leuke ideeën voor elk moment van het jaar. Kijk je mee?
We zitten nu nog midden in de herfst, dus beginnen we eerst met de herfsttraktaties. 
Wat dacht je van deze leuke egelbroodjes:
Klik hier
Paddenstoelen kunnen natuurlijk niet ontbreken in dit jaargetijde!
Klik hier
Ook eikels zijn typisch herfst. Ik vond deze briljant bedacht: een mini-negerzoen met mini-stroopwafel.

En wat dacht je van deze spinnen?
klik hier
Ook leuk om uit te delen in de herfst: mini appeltaartjes
klik hier
Dan door naar de wintertraktaties. 
Er zijn een tal van sneeuwpoppen die je kunt maken:
klik hier
Een kop warme chocolademelk is lekker (en leuk) voor jong en oud
klik hier
Deze pinguin-negerzoenen zijn té leuk!
klik hier
En wat dacht je van leuke winterkoekjes? Dat word wel even oefenen! :-)
klik hier
Met een hele simpele witte papieren beker, kun je al de leukste dingen maken!
klik hier
Niets teveel gezegd toch? Nog meer inspiratie nodig? Kijk (en volg!) dan op mijn pinbord.

Liefs Ellie

Geen opmerkingen: