vrijdag 6 maart 2015

Doet tie het of doet tie het niet?!

Doet tie het of doet tie het niet? Een spelprogramma uit de jaren negentig, gepresenteerd door Peter Jan Rens. Jeugdherinnering ten top! Hieraan moest ik denken, terwijl ik al maanden loop te tubben over een blog. Begin ik er één of doe ik het niet. 'Tijdgebrek', 'blognaam bedenken' en 'heb ik nou echt iets te vertellen waar mensen in geinteresseerd zijn...' waren de belangrijkste redenen om het maar uit te stellen en uit te stellen en uit te stellen. Maar het kriebelde en het bleef kriebelen. En nu... mijn eerste blogbericht!


Voor sommige mensen is dit vast herkenbaar: ik vind heel veel dingen leuk vind. Mijn passie is wel koken en bakken, ik kan met gemak de hele dag in de keuken staan. Lekkere dingen maken en vervolgens mensen 'verwennen' hiermee. Ik vind niets leuker dan dat mensen het naar hun zin hebben, lekker eten en drinken erbij = de perfecte avond. Complete 4 gangen diners, tapas maken voor 20 man, er is me niet gauw iets te gek. Maar ook van taarten, cupcakes en andere zoetigheden kan ik geen genoeg krijgen.

Daarnaast kan ik me ei kwijt door te schrijven. Soms kan 1 zin al genoeg zijn!

Fotografie is iets wat me de laatste tijd meer en meer interesseerd. Ik kan gewoon jaloers worden op prachtig geschoten plaatjes. Niet ge-photoshopt, puur en eerlijk, het is zoals het is.
Vandaar dat een blog een op zich best voor de hand liggend iets was. Vandaar dat ik dan toch besloten heb om het te doen. En vandaar dat jij nu dit eerste bericht zit te lezen.

Dus wat kun je van mij verwachten? Een blog vol passie, diy, recepten; een kijkje in mijn leven. En of het dan interessant genoeg is? Dat mag je vervolgens zelf beslissen...

Enjoy!

Ellie

Geen opmerkingen: