maandag 28 december 2015

Pinspiratie: Oud en Nieuw

Oliebollen, champagne, vuurwerk... In dit laatste blogbericht van het jaar staat oud en nieuw centraal. De kerstdagen liggen weer achter ons, dus Nederland bereid zich massaal voor op de laatste dag van het jaar. Ook voor deze feestdagen zijn er zoveel leuke ideeën te vinden op Pinterest. En ik heb ze wederom voor je verzameld. Zoals ik al zei: dit is het laatste blogbericht van 2015. Ik beloof je dat ik volgend jaar weer volop (gezonde) recepten, leuke DIY's en veel pinspiratie met je zal delen. Maar eerst: alles voor een goede afsluiting! Kijk je mee?



Lekkernijen
Niet te missen tijdens oud en nieuw: nieuwjaarsrolletjes. Pauline legt uit hoe je deze zelf kunt maken!
Bron
Oliebollen over? Wat denk je van deze wentelteefjes-oliebollen?
Bron
Culy heeft de 10 lekkerste hartige hapjes voor je verzameld. Welke ga jij maken?
Bron
Leuk en lekker voor de kinderen, deze spekvuurpijlen!
Bron
Champagne!
Een glaasje bubbels smaakt toch lekkerder uit een mooi glas. Deze zijn helemaal oudejaarsavond-proof en heel makkelijk zelf te maken.
Bron
Lekker fris en het zorgt ervoor dat al dat eten een beetje zakt... Win-win situatie wat mij betreft! Deze scroppino gaat er op oudejaarsavond zeker in.
Bron
Cupcakes
Bij elke feestelijke gelegenheid maak ik cupcakes. Ook voor nieuwjaarsdag staan ze op de planning. Misschien deze champagne cupcakes wel!
Bron
En dan met zo'n leuke cupcake-topper...
Bron
Op zo'n mooie cupcake-standaard... Ik zie het al voor me!
Bron
Kijk eens op mijn oud en nieuw pinbord voor veel meer leuke ideeën, lekkere hapjes en leuke DIY's.
Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!
Liefs Ellie

Geen opmerkingen: