maandag 21 december 2015

Pinspiratie: Ideeën voor de kersttafel

Bij kerst hoort natuurlijk een mooie gedekte kersttafel. Ik kan hier helemaal in los gaan, dit vind ik zo leuk om te doen! Ik heb zoveel leuke ideeën gevonden op Pinterest, té veel om zelf allemaal uit te voeren. Deze ideeën heb ik verdeeld in 5 thema's. Welke past het beste bij jou? Ik ben er inmiddels wel uit: mijn kersttafel word naturel met bronzen accessoires. Maar heb jij nog geen idee hoe jouw kersttafel eruit komt te zien? Misschien kan ik je (p)inspireren met deze foto's! Kijk gauw verder!
Naturel
Bron
Bron
Bron

Traditioneel
Bron
Bron
Bron
Black & White
Bron
Bron
Bron
Een kleurrijke kerst
Bron
Bron
Bron
Romantisch
Bron
Bron
Bron

Kijk ook eens op mijn pinbord voor meer kerst inspiratie!

Liefs Ellie


Geen opmerkingen: