donderdag 3 november 2016

Pinspiratie: herfstplaatjes kijken

Ken je Pinterest? Of heb je hier nog nooit van gehoord? Je kunt op Pinterest úúúúren plaatjes kijken en 'pinnen' op je eigen pinbord zodat deze bewaard blijven. Ik kan me hier zo de hele avond mee vermaken. Een verslaving mag je het wel noemen... Vooral in deze tijd zie je de mooiste, lekkerste en creatiefste herfstplaatjes voorbij komen. Ik besloot mijn favorieten voor je op een rijtje te zetten. Van ideeën om zelf te maken tot prachtige herfstfoto's. Dus pak je plaid en kopje thee erbij en laten we gezellig herfstplaatjes kijken!

Bron
Bron


Zo gek is de herfst nog niet hé?! Wil je nog meer inspiratie, neem dan een kijkje op mijn herfst-pinbord. Of beter nog, maar er zelf eentje!

Fijne herfst,

liefs Ellie

Geen opmerkingen: